ΣΟΦΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ....για τον πατέρα !

Τα 12 στάδια στη ζωή ενός ανθρώπου:
  • 4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!

  • 7 ετών: Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά!

  • 8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά.

  • 12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται.

  • 14 ετών: Ο πατέρας μου? Ασε καλύτερα!

  • 21 ετών: Ωχ πάλι αυτός μπροστά μου!

  • 25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά όχι και πολλά πράγματα.

  • 30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου για το θέμα..

  • 35 ετών: Πριν αποφασίσουμε ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά.

  • 50 ετών: Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι´ αυτό?

  • 60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!

  • 65+ετών: Α, ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας!

Σας άρεσε το άρθρο;
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

https://www.facebook.com/betterglobe2010